VRÁCENÍ A REKLAMACE

Vrácení a reklamace zboží

(Vrácení zboží hradí kupující)

I. Pokud jste se rozhodli zboží VRÁTIT, můžete tak učinit do 14- ti dnů od doručení balíčku bez udání důvodu:

  • Seznamte se s obchodními podmínkami
  • Do balíčku vždy přibalte vyplněný formulář, který naleznete zde níže
  • Vrácené zboží musí být nenošené, neparfemované a kompletní (včetně visaček)
  • Vrátit můžete pouze část objednávky
  • Peníze Vám budou vráceny na účet do 14- ti dnů, od doručení odstoupení od smlouvy

II. Pokud chcete zboží REKLAMOVAT:

(viz bod VII. obchodních podmínek)

  • Seznamte se s obchodními podmínkami
  • Do balíčku vždy přibalte vyplněný formulář, který naleznete zde níže.

V případě výskytu vady nám můžete předložit reklamaci a požadovat:

  • výměnu za nové zboží,
  • opravu zboží,
  • přiměřenou slevu z kupní ceny,
  • odstoupit od smlouvy.
         - pokud má zboží podstatnou vadu,

         - pokud nemůže věc řádně užívat pro opakovaný výskyt vady nebo vad po opravě,
         - při větším počtu vad zboží.

Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bezodkladně, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající s kupujícím nedohodne na delší lhůtě. 

Formulář pro vrácení a reklamaci naleznete zde:

Formulář pro vrácení a reklamaci

Adresy pro reklamace a vrácení zboží:

- přes Zásilkovnu:

Volfová Daniela
733702744
volfova.danus@gmail.com
Z-BOX, Jindřichov 296, 793 83

- přes Balíkovnu:

Volfová Daniela
733702744
info@getdressed.cz
Balíkovna, Jindřichov 478, 793 83

- přes Českou poštu na adresu:

Volfová Daniela
Jindřichov 232/3,
793 83  Jindřichov
733702744

Zpět do obchodu