VRÁCENÍ A REKLAMACE
Vrácení a reklamace zboží
(Vrácení zboží hradí kupující)
I. Pokud jste se rozhodli zboží VRÁTIT, můžete tak učinit do 14- ti dnů od doručení balíčku bez udání důvodu:
- Seznamte se s obchodními podmínkami
- Do balíčku vždy přibalte vyplněný formulář, který naleznete zde níže
- Vrácené zboží musí být nenošené, neparfemované a kompletní (včetně visaček)
- Vrátit můžete pouze část objednávky
- Peníze Vám budou vráceny na účet do 14- ti dnů, od doručení odstoupení od smlouvy
II. Pokud chcete zboží REKLAMOVAT:
(viz bod VII. obchodních podmínek)
- Seznamte se s obchodními podmínkami
- Do balíčku vždy přibalte vyplněný formulář, který naleznete zde níže.
V případě výskytu vady nám můžete předložit reklamaci a požadovat:
- výměnu za nové zboží,
- opravu zboží,
- přiměřenou slevu z kupní ceny,
- odstoupit od smlouvy.
- pokud má zboží podstatnou vadu,
- pokud nemůže věc řádně užívat pro opakovaný výskyt vady nebo vad po opravě,
- při větším počtu vad zboží.
Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bezodkladně, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající s kupujícím nedohodne na delší lhůtě.
Formulář pro vrácení a reklamaci naleznete zde:
Formulář pro vrácení a reklamaci
Adresy pro reklamace a vrácení zboží:
- přes Zásilkovnu:
Volfová Daniela
733702744
volfova.danus@gmail.com
Z-BOX, Jindřichov 296, 793 83
- přes Balíkovnu:
Volfová Daniela
733702744
info@getdressed.cz
Balíkovna, Jindřichov 478, 793 83
- přes Českou poštu na adresu:
Volfová Daniela
Jindřichov 232/3,
793 83 Jindřichov
733702744